Vad har hänt med 1a?

Vår klass har gått ifrån att vara en gullegull-klass till en klass full av intriger och skitsnack. Vad har tagit åt oss? Senast idag hörde jag flera elever prata om hur skönt det ska bli när vi splittras till hösten och hur trött man är på klassen. Men hej? Vad hände med klassen som vi alla älskade, klassen som vi ville bevara? Varför kan vi inte försöka att ha en god stämning!? Skitsnack är så totalt onödigt, det klart att man inte kan tycka om alla människor, men för det behöver man inte bete sig som en skitstövel! Klass 1a är den bästa klass jag någonsin har gått i och jag det är minnet jag vill bära med mig från tiden med er. Så åter igen ställer jag frågan, vad har hänt med 1a?

håhå
håhå
håhå
håhå
håhå

hälsningar en konfunderad Linnea

Kommentarer
Postat av: Simpe

haha:P asså ja kan inte säga annat än att jag tycker det är roligare än någonsin i våran klass atm...

2009-03-30 @ 17:29:31
Postat av: Clara

jag håller helt med! det var så jävla bra i början. vad har HÄNT??

2009-04-01 @ 20:19:00
Postat av: Clara

klockrena bilder btw =)

2009-04-02 @ 16:17:04
Postat av: Julia

POLEN<3

2009-04-03 @ 22:35:52
Postat av: Ali

Folk glider isär. Så är det. Folk bråkar och då skadas ju en hel klass. Just du kände man inte varandra och folk var fortfarande sig själva kan man säga. Iallafall de jag var med.



Själv tycker jag klassen är bättre nu. Visst sammanhållningen bryter ihop långsamt. Mig ogillar en del i vår klass men jag tror det var fler som ogillade mig för två månader sedan än nu. Därför ur et ego perspektiv är allt bättre

2009-04-09 @ 00:28:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28508

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0