Hej i Galoshen

Då sitter man här i datasalen och gör allt annat än att skriva på min maktanalys. blä.
så eeeh då tänkte jag passa på att tipsa om att BEYOND RETRO öppnar i hörnet av topshop på fredag , och vem ska stå där utanför och dregla 09:59 på fredag morgon?? jag och julia såklart! skål på det.
och bra för att jag är igång tänker jag också tipsa om att nutella har 20% rabatt på ica nära i landvetter och att stockholmsbörsen sjönk med 4,3% igår. vat ska världen ta vägen? snartär vi fattiga allihopa och då har vi inte ens råd att gå i skolan.  så då slipper jag skriva min maktanalys iallafall, så det kanske är lika bra.
lalala fan vad jag har tråkigt !!!
Everyones at it- Lily Allen.   <-------  bra låt ! :D
New shoes <--------- mysig låt! :D
BAJS ARGHV PÅ Kompis !!!! <------- eeeh nadreas bidrag till melodifestivalen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0