Dagens goda skratt




Det här är Julia. Idag hände det något i samband med henne.
Vi hade nämligen en frågesport på historian, och denna goa brud klarade sig ända till delfinal tillsammans med Amanda. spänningen var olidig , klassen höll andan och både Amanda och Julia svarade fel på frågorna, vem skulle vinna , vem vinner!? ställningen var den samma till den punkt då Julia fick frågan " var Moby Dick en val?"
Det var inte tillåtet att tveka så Julia svarade glatt Utan tvekan, NEJ! :D
tyvärr, det var fel, och hon fick sätta sig ner på den sönderslitna svettiga stolen och lida över ditt nederlag medan Amanda stolt mottog triumfens röda penna.
Sedan görs en väldigt extraordinär upptäckt.
Julia ( och Clara ) tittar intet ont anande ner under bordet,  där Julias gummistövlar gömmer sig, tack vare Linnea och Ellens initiativ till att återuppliva Gummistöveldagen, och de gör en chockerande upptäckt.
Det här var vad de såg.



hahaha!!! Klockrent!


pussar // Clara <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia är sötis :*

2009-02-16 @ 16:05:33
Postat av: Linnea

oj, det dampar, mitt namn försvann :O

2009-02-16 @ 16:05:59
Postat av: Julia

Om jag bara studerat mina stövlar lite tidigare så hade den röda pennnan kanske varit min nu. det här känns tungt:(

2009-02-16 @ 19:26:22
Postat av: Clarax

jag förstår hur det känns!! gud gjorde vad han kunde för att hjälpa dig att vinna, och inte ens det hjälpte :/ du får vara uppmärksam på små tecken i fortsättningen, de kan leda till något gott! men hoppas Amanda trivs med sin penna.

2009-02-16 @ 20:50:17
Postat av: Amanda

My, grattis till mig. Vad skulle jag gjort utan pennan?

2009-02-16 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0