Skvallrandet fortsätter...

Då förra gossipinlägget på klassbloggen uppskattades kommer här ännu ett - här med ännu mer fint skvallrande!

Fröken sötare än fröken söt fortsätter att sprida glädje omkring sig, inte minst med sina kontakter och sin ständiga hjälpsamhet. Vi gillar!

Ibland så går saker inte som man vill och det kan vara jobbigt. Vi hoppas att våra nya vänner klarar av att ta sig igenom de svårigheter som uppstått, vi vill gärna ha er kvar här i klassen!

Solen tycks ha fått även den mest iskalla att tina upp i vissa avseenden... Offentligheten passar dig, så keep on! Vi vill ha mer!

Katten smyger vidare på jakt efter nya erövringar. Vem vet vem som blir hans nästa byte?

Givmildhet belönar sig i nästa liv, Iraniern. Eller åtminstone nästa gång som du har slut på gift. Kom ihåg det och fortsätt hålla snåljåpen ifrån dig!

Döda Örnen sågs promenera med en vän genom Sahlgrenskas område tidigt på morgonen idag. Flickor, vad i hela världen gjorde ni där den tiden på dygnen?!

Kommentarer
Postat av: Camilla den snyggaste du vet!

Kul skvaller fast jag känner mig flegmatisk som inte lyckas knäcka dessa koder! MEN jag känner mig ganska säker på att jag inte ingår under några av dessa? Hur kan detta komma sig frågar jag mig då..?

DESSUTOM så har jag inget lösenord till bloggen så inte ens JAG kan gå in och skvallra om mig själv eller er andra... HMPF!:(

2009-05-05 @ 22:25:22
URL: http://camillacupcake.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul skvaller fast jag känner mig flegmatisk som inte lyckas knäcka dessa koder! MEN jag känner mig ganska säker på att jag inte ingår under några av dessa? Hur kan detta komma sig frågar jag mig då..?

DESSUTOM så har jag inget lösenord till bloggen så inte ens JAG kan gå in och skvallra om mig själv eller er andra... HMPF!:(

2009-05-05 @ 22:25:47
URL: http://camillacupcake.blogg.se/
Postat av: Aylin aka A.F ( inte så svårt eller hur...?) :D

omg orka alla jobbiga namn- vad har hänt med initialer?? :P

2009-05-07 @ 21:40:31
Postat av: Clara

Camilla!!! :O du är misstänk!

2009-05-21 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0