Ja herre...

Tycker det är väldigt mycket gnäll här på bloggen.
Handlar det inte om att ta vara på det som finns kvar av den "fina" klassen 1A?
När jag ser mig omkring så ser alla nöjda och belåtna ut. Eller jag kanske borde skaffa glasögon?

Jag tror att de vi behöver är en paus från varandra. Ett skönt litet lov.
Nej men se på fasiken, är det inte ett lov på G just nu?

Sen har det ju självklart hänt en massa skit som har gjort att kugghjulen slutat rulla,
men är det verkligen "the end of the world" då?
Som sagt tycker jag alla ser glada ut, så varför klaga?
Det gör inte direkt horisonten ljusare..

Nej, själv tycker jag det ska bli otroligt skönt att få slippa skolan i en vecka.
No offense, men ibland blir det lite väl mycket 1A.
Men jag gillar er i vilket fall!

Aja,
Peace, love and U2!

Ett hett tips: Kings of leon - Ragoo

/ Pissluffare aka. Lisa Danemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0