Jag håller inte med

Jag tycker att sammanhållningen i klassen är på topp just i detta nu precis som Simon. Det är kanske skönt för vissa att byta klass för att de känner att det ska bli kul att träffa ännu mer nya människor. Vi kommer ändå gå kvar på samma skola även om vi inte har lektioner tillsammans(dessa är underbara för övrigt!). Jag kommer sakna klassen men ser fram emot att få träffa nya människor och skapa nya vänskapsband samtidigt som jag håler kvar i de band jag fått i denna klassen:)

A

Kommentarer
Postat av: För cool för att skriva sitt egna namn

Var det inte Simon som ville bytta klass?

2009-03-31 @ 19:49:30
Postat av: Linnea

Våra åsikter är olika.

2009-04-01 @ 19:35:06
URL: http://seroxat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0