Amanda

ÅH GUD!
Ibland blir man ju bara så lack va?
Här sitter man en måndag kväll, kollar på något skitkasst på TV och väntar på nästa skoldag. Vad hände där egentligen?
I alla fall. Far min bokar Hultsfredbiljett och jag lyssnar på Death Cab for Cutie. Hoppas jag inte bryter några regler nu när jag inte skriver om nästan historiaprov utan bara en massa nonsens XD
Så vad hände under lovet egentligen, folks?
Ja, va fan hände egentligen... 
Jag var trött mesta delen av tiden. EASE MY PAIN! Vem mer än jag har inte börjat på maktanalysen... eller historian... eller geografin? Antagligen är det bara jag. 
Idag släpade min katt hem en råtta... En stor jäkla död råtta. 
Det får bli det sista från idag. 
Give me something for the stress!


Dagens rekomendation: Death Cab for Cutie - I Will Follow You Into the Dark. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

I'll be close behind, to follow you into the dark, oh ja...den e bra :D

2009-02-17 @ 11:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0