Danemo blir trött såhär på lördagskvällen.

Antar att jag inte har någon rätt att tycka
synd om mig själv. Det finns inget i mitt liv
som kan ge mig rätten att sitta vid min
dator, som antagligen kostat över tiotusen,
och klaga över hur dåligt jag mår och hur jävla
surt jag tycker allt är. Javisst, jag tycker skolan
går åt helvete just nu och så känner mig jag
mer ensam än någonsin. Men även om det
känns som helvetet på jorden kommer det
alltid finnas människor som skulle kunna offra
sin högra hand bara för att kunna sitta här
brevid mig, magen full med mat och lyssna
på musik.

Sure, skaparna av pirate bay kanske tycker det
är jobbigt att få åka in i fängelse och böta 30 mille
för något dom tyckte var helt lagligt. Men om man
tänker efter så försatte de sig själva i den positionen
och får helt enkelt skylla sig själva. De finns människor
som med glädje skulle gå in i den fängelsecellen för
att de skulle veta att mat skulle serveras minst en
gång om dagen, de har inte bett om att få leva ett liv
med misär och svält till frukost, men nu är det så.
Skaparna av Pirate bay valde själva att gå på den
styva linan, och nu brast den. Då ska de fan inte
komma och klaga på att dom tycker det är jobbigt.

Och ni som verkligen känner med dom, ni borde tänka
efter. För personligen tycker jag att det finns betydligt
viktigare saker att protestera mot.


Jag pallar faktiskt inte mer av detta jävla skitsnack
om Pirate bay. Nu får vi ge oss.




Peace, love and U2



Kommentarer
Postat av: andy and

bra inlägg(Y)

2009-04-22 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0